gul_zebra

Trådstartare
Nån som kan bana 14?

Ser ut såhär, ska alltså lägga ut pilarna så kossan kan ta sig till pokalen...

dsc05947_orig_SE.jpg


För er som vill spela: http://www.q-lympics.de/wintermarathon/
 
Sv: Hjälp!

Äh det var inget, jag klarade det :) Men räkna med nya inlägg om det kommer mer jag inte klarar... :o :angel: :D
 
Sv: Hjälp!

Så du klarade den alltså?

Och vet nån hur man klarar 38 vore det mäkta trevligt... :crazy:
 
Sv: Hjälp!

Hur gör man? Det går ju inte att lägga ut pilar när man väl börjat och inte kan man flytta "höbalarna" neråt. :mad:
 
Sv: Hjälp!

Du behöver inte flytta på de :)
Vänta lite så ska jag se om jag kan göra om den och knäppa ett kort, om jag nu inte fastnar där igen :o :D
 
Sv: Hjälp!

Åh! :bow: Tack för hjälpen, nu kan jag gå och lägga mig och sova ett par timmar utan att dunka huvudet i väggen! :)
 
Sv: Hjälp!

Jag är nog mest korkad i stan, för jag förstår inte ens hur jag skall klara bana 2... :o
Så nu ger jag upp. :D
 
Sv: Hjälp!

Jag är ju så uttråkad så jag håller på fotar alla lösningar, ska jag lägga upp tvåan också? :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
585
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp