• Avel
  • Trådstartare Trådstartare *Natta*
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 687
N

*Natta*

någon som vet ifall och isf hur man kan få reda på info om en häst som är född ett visst årtal?? med okänd härstamning..

Sv: hjälp

Du får nog spåra bakåt bland hästägarna före dig...
Hon kan ju vara allt från en tjugoåttavägskorsning till tjuvbetäkt travare utan frysmärkning... ;)

AM

jo, det är just det som är problemet.., ägaren före är inte så sammarbetsvillig..

Varför vill hon inte berätta??
Är det en hund begraven???

Du har ju köpt hästen och måste ha papper på det.
Om hon inte är uppfödare så kanske du kan försöka spåra via namn och bild.
Har hästen speciella tecken??

Lägg ut en bild här, så får vi alla gissa... :bump:
Den som gissar rätt får..mocka åt dig i ett halvår... :idea: :angel:

AM

2000005.jpg

Rocky heter han. född -94. det står i papprena att han är NF, men är antagligen något annat oxå. den förra ägaren köpte honom av en hästhandlare, det är allt jag vet..

oerhört tacksam för hjälp

Liknande trådar

Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 149
Senast: BornAgain
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 088
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka