M

Medea_1

Jag ska kanske börja rida en Islandshäst åt en tjej som vill ha en ridkompis!!! Men jag vet inte hur man gör! Jag har ridit vanliga hvb,araber m.m. men inga små ruffsiga saker! Viken´/vilka saker skiljer sig från "vanliga" hästar? Hjälp vad ska jag tänka på? :confused:

Sv: HjÄlp!!!

Skippa att försöka öva tölt på egen hand med en häst som inte är säker på sina gångarter utan rid i grundgångarterna istället, de är ju ingen som helst skillnad förutom de extra gångarterna.Om du inte får en grisepassare förstås :smirk:

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
641
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
749
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
1 944
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama