G

Gefjun

Virusprogrammet säger att jag har fått ett virus som heter W32.HLLW.Gaobot.gen. Hur får jag bort det?
 
Laddade hem Stop Sign och den har funnit det + lite till :crazy: så nu kanske det löser sig.
 
Nej, det gjorde det inte. Har ni några tips på gratis program jag kan ladda ner som kan ta bort all skit från min dator? Jag vore tacksam!
 
Adaware har jag redan, men ska testa med de andra då. Har nyss kört en Fixtool, men den säger att det inte finns någon Gaobot på datorn. Det säger de andra att det finns.
Tack för hjälpen!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
208
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp