loveponies

Trådstartare
Fick precis ett mail från valberedningen i ragdollklubben, och de undrar om jag kan tänka mig en post i styrelsen...
Vet inte vad jag ska svara! Visst vore det kul att vara mer aktiv i klubben, men samtidigt så känns det som at tjag inte riktigt orkar ta på mig för mycket jobb.
Jag har ju inte ens körkort, så bara att ta mig till olika möten i landet kan bli svårt.

Men det är kul att man blir tillfrågad! :bump:

Spännande !! Vill du gå med så tycker jag du ska göra det, låt inte ett icke-existerande körkort hindra dig. Eller ännu bättre, ta körkortet nu !! :rofl:

Fick svar nu från valberedningen, och tydligen så är de flesta möten per telefon, eftersom alla bor spass utspritt i landet.
Jag hade gärna tagit körkort nu, om jag bara hade haft tid och ork. Just nu känns det som om jag har tusen bollar i luften. Till sommaren hoppas jag att jag ska komma igång med övningskörning.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
541
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
25
· Visningar
2 228
Senast: vilde
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 216
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 129
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka