Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det ingen risk att dom blir blir avlivade då?Kolla med länsstyrelsen.
Någon speciell sida eller grupp?Lägg ut en annons på fb och kontakta lokala katthemmet för att se om de kan hjälpa är det första som slår mig.
Jag har ingen aning om var du bor men jag hade lagt ut i alla grupper relaterade till orten köpes/säljes, katt/djur grupper osv.Någon speciell sida eller grupp?
Om de inte är friska för omplacering senare så finns en risk.Är det ingen risk att dom blir blir avlivade då?
13 katter och bor i ett torp på 2 rum och kök mitt i skogen .Så du har nu 12 katter hemma hos dig? Hur stort bor du? Kan du separera så de gamla och nya katterna bor i olika delar av huset?
Hur gamla är kattungarna?13 katter och bor i ett torp på 2 rum och kök mitt i skogen .
Jag skulle ju kunna stänga in dom i stora rummet frågan är hur det ser ut efteråt.
behöver Hankatter egen låda ????
nu kissar han var som helst .
Mina katter går ju ut så dom kan vara i köket/ute .
Men detta är inte hållbart i längden ..
2 st är 5 mån och en är 8 månader oxå hankatt ,. Börjar han bli könsmogen och det är därför den vuxna katten kissar inne ...Hur gamla är kattungarna?
13 katter låter inte hållbart för dig...13 katter och bor i ett torp på 2 rum och kök mitt i skogen .
Jag skulle ju kunna stänga in dom i stora rummet frågan är hur det ser ut efteråt.
behöver Hankatter egen låda ????
nu kissar han var som helst .
Mina katter går ju ut så dom kan vara i köket/ute .
Men detta är inte hållbart i längden ..