HJÄLP! windows movie maker!

U

underbarasteponny

Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel filformat. när man sparar brukar man ju kunna välja filformat men det går inte för mig för det finns bara ett alternativ:
Windows Movie Maker-projekt(*.MSWMM)
och jag kan inte heller öppna det som en annan fil.

Så hjälp! nåpn som kan detta?
jag vill att det ska finnas mer alternativ tex .jpg. när man sparar filmen... kan man ladda hem det eller hur fungerar det?

såhär ser det ut, endast ett alternativ:

Sv: HJÄLP! windows movie maker!

Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel filformat. när man sparar brukar man ju kunna välja filformat men det går inte för mig för det finns bara ett alternativ:
Windows Movie Maker-projekt(*.MSWMM)
och jag kan inte heller öppna det som en annan fil.

Så hjälp! nåpn som kan detta?
jag vill att det ska finnas mer alternativ tex .jpg. när man sparar filmen... kan man ladda hem det eller hur fungerar det?

såhär ser det ut, endast ett alternativ:

så där e det inte på mina.

Yey!!! jag kan!:D
Tack johannnna!!!!!!!!!!!!!!!!!1

gissa hur många gånger jag har gjort samma misstag :devil:

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 199
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Jag har hamnat i ett ekorrhjul när jag ska hjälpa min åldrige far att få ordning på hans iPad... Han fick den för tre år sen - inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 586
Senast: Elementary
·
IT & mobiler Vi har filmat då jag och min häst rider, och jag lade till en låt men man hör fortfarande när hästen springer och när den ibland tar i...
Svar
2
· Visningar
515
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama