hjälp!! western import salina supreme

Z

zizzy1

Hej!!

Är det någon som vet något om denna sadel. Hur den är i kvalité, att rida i osv. Vad ligger dom i för prisläge.

Jag hittar ingenting när jag söker på den på nätet.

Sv: hjälp!! western import salina supreme

en simco sadel. Har haft en för massa år sen. De såldes i börjes tidigare. Jag tycker de finns mycke bättre sadlar att köpa för typ samma pris som är av bättre kvalla än simco.

Fast vi menar nog inte samma sadel.

Märktet skall tydligen vara western import (WI) och sedan heter sadeln salina supreme

Jag såg att Simco oxå har en som heter så.

det enda jag hittar på nätet är www.westernimports.com
och där finns sadeln med men inget pris och sedan står fakta på tyska. :confused:

Hov o tass sålde dom, men tror kanske att bonanza har dom har för mig att dom inte var rugg-dyra, 12-15000 nya och 9-10000 begagnade, en korgmönstrad reiningsadel ska det vara om vi menar samma.
Mvh Mia

:
Hov o tass sålde dom, men tror kanske att bonanza har dom har för mig att dom inte var rugg-dyra, 12-15000 nya och 9-10000 begagnade, en korgmönstrad reiningsadel ska det vara om vi menar samma.
Mvh Mia

Ja det stämmer nog ganska bra.....:)

Är det ingen som har någon erfarenhet av denna sadel?? :eek:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
782
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Utrustning Jag har börjat rida en häst med bomlös sadel. HUR hittar man balans i en sådan? Den har ju inget djupare säte liksom. Därtill känns den...
Svar
5
· Visningar
545
Senast: skiesabove
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka