Hjälp til MH:t ?

I

Inspirador

Er det noen her som har hatt MH:t på hunden sin? Vi var i Örebro og testet vår hund for et par uker siden, men kjenner ikke så godt til karakterene som blir gitt. Han fikk bestått, men hva er ”normal” karakter på de forskjellige elementene? Hvilke karakterer gir ”ikke bestått”?

ferro.jpg
 
Sv: Hjälp til MH:t ?

Nu är jag urdålig på norska, men vi ska se om jag inte kan tolka dig rätt. Ett MH är bara en beskrivning av vad hunden gör och inget beteende blir därför godkänt eller underkänt. Däremot finns det mer eller mindre önskvärda reaktioner. Om du vill visa din hunds MH blir det enklare att förklara.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 193
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 317
Senast: Bison
·
Hästvård Jeg har en 17 år gammel kaldblodshingst som aldri har vært alvorlig syk. Han snørrer iblandt, ved f.eks. ekstreme værskifter i...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: StallLojo
·
Gravid - 1år Hei Her kommer en tråd fra en som leser mye på Bukefalos,men skriver lite. Jeg fikk en datter den 2.april,terminen var 2.juni,så det...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp