Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill bara säga att åh vilken fantastisk person du är som kommer med utförliga tips och råd och som dessutom erbjuder dig att nås via telefon för rådgivning till ts. Verkligen hjälpsamt Det borde finnas fler människor som du!
Har du överhuvudtaget någon kontakt med TS Knuzze ?
Har du fått tillbaka dina saker ? Hoppas det för det känns ju väldigt konstigt att Ts inte skriver i tråden ?
Även om det inte gått bra hoppas man på en uppdatering i tråden .
Mia
Jag har fått tillbaka mina saker. Knuzzez häst har fortfarande inte fölat men jag har sto som närmar sig fölning själv nu.
I övrigt är det nog bäst att Knuzze själv uppdaterar i tråden. :-)
Vad skönt att det inte hänt något och att du fått tillbaka sakerna Nätet är ju nätet och jag känner mig lite dum som skrev ovan men när Ts varit inne och inte skriver något i tråden börjar man tyvärr undra ?
Halloj! Inte hunnit vara inne faktiskt, datorerna har krånglat och lite andra omständigheter!
Inget föl ännu, men det bufflar runt och verkar ha ett temprament av dess like iallafall!
Tyvärr kommer inte stoet få någon mjölk, så kommer bli en nappebebis.. tyvärr.. Men men!
Kallstall på det känns inte fullt så kul men det får lösa sig!
Ska FÖRSÖKA uppdatera lite mer här nu framöver!
Och TUSEN TACK för alla tips och tack Via för all hjälp vi får och fått !
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.