HjÄlp SnÄlla !!

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Bellson_

vart kan jag hitta programmet Msv B:1 ? har letat överallt men jag hittar det inte :confused: bara ritad banskiss typ, men jag vill ha en vanlig. Tacksam för SNABBT svar :bow: :bow:

Sv: HjÄlp SnÄlla !!

ridsportförbundet har copyright på programmet och därför får man köpa programmen av dom om man vill ha tillgång till dom.

Annars kan du gå in på stallbacken och så för du muspekaren över de ritade banorna så får du upp orginaltexten så att säga. Överför du den och sätter ihop den så har du ju ditt program.

Annars kan du gå in på stallbacken och så för du muspekaren över de ritade banorna så får du upp orginaltexten så att säga. Överför du den och sätter ihop den så har du ju ditt program.

Hmm... Nu fatta jag inte riktigt:angel: :confused:
kan man få fram orginaltexten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
588
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 419
Senast: Strandad
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka