D
denise
har nu det senaste upptäckt att min tik har blivit lite rundare, hennes aptit är inte som förr, äter vanligtvis 3ggr så mycket utav sin egna mat, äter bättre när det inte är samma. hon är även lugnare än innan. hennes spenar har blivit större och vulvan är fortfarande ganska svullen efter hennes löp för ca 4 veckor sedan. har även kommit (en gång vad jag lagt märke till) flytningar. kan det vara så att hon är dräktig? ringde runt till många vet. och vissa trodde det var skendräktighet eller att hon är dräktig. en trodde att hon hade livmoderinfektion, men hon har ej feber. Hon har fortfarande samma vikt som innan.
vet inte vad jag ska tro!
Det är nämligen så att hon och en hane kom lösa tillsammans under hennes sista löpvecka, har försökt att betäcka med denna hanen förut men han lyckades aldrig, var för klumpig och hittade aldrig rätt efter ett antal försök så bestämde vi oss då för att ej avla med honom. kan han ha lyckars nu?
mycket tacksam för svar om vad ni tror det kan vara!
lägger upp bilder innan och efter hur hon då såg ut och nu.
ovan är hur hon ser ut nu.
nedan hur hon ser ut i vanliga fall.
vet inte vad jag ska tro!
Det är nämligen så att hon och en hane kom lösa tillsammans under hennes sista löpvecka, har försökt att betäcka med denna hanen förut men han lyckades aldrig, var för klumpig och hittade aldrig rätt efter ett antal försök så bestämde vi oss då för att ej avla med honom. kan han ha lyckars nu?
mycket tacksam för svar om vad ni tror det kan vara!
lägger upp bilder innan och efter hur hon då såg ut och nu.
ovan är hur hon ser ut nu.
nedan hur hon ser ut i vanliga fall.