Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm.... nu skriver jag här igen! Blir inte klok på detta! Förra veckan stod hon inne flera dagar.. Feberfri drack och åt mkt bra.. nästan ingen svullnad och ingen mer hosta.. Samt näsflöde borta!!
Lillpållen är fortfarande fullt frisk!
Men nu när hon börjat gå ut igen så kommer svullnaden tillbaka fast inte lika kraftigt... hostar ibland och klart näsflöde... samt ngt högre temp..
Kan hon vara allergisk mot ngt kanske???
Känner ngn av er igen dessa symtom??
Hemskt tacksam för olika funderingar!
Hej
JAg tycker jag känner igen mig själv i henne.Jag tycker de låter som hon bara är typ Pollen allergisk. stakars liten.
Ring en vet och fråga vad man gör och prova om de kan vara det. Lycka till.
Igår gick hon ute mellan 06-17.... allmänpåverkad och 38,4 i temp.. trött och svullen i halsen... Var ute nu precis hon har stått inne sen igår.. Temp 37,3... pigg...kelig mkt mindre svullnad...
Lutar mer och mer åt att tro att det är allergi..
Talade nu även med vet angående kortison och tydligen så är det så att när man inte vet om det är infektion så vågar man inte sätta in kortison då det kan leda till blommning av infektion...
Ja på måndag vet vi förhoppningsvis mer..
Dessvärre om det är allergi, kortison och dräktighet går inte så bra ihop.....
Gammal tråd, jag vet, men hur gick det för din häst? Min häst har mycket liknande symptom och har blivit behandlad med kortison mot ospecificerad allergi. Inga prover har tagits. Undrar om din häst fick någon diagnos och vad som hände?
Kvarka är INTE en luftburen smitta och orsakas INTE av ett eller flera virus utan av en bakterie