Hjälp mig :)

J

Jollypolly

jag har en ungponny som jag hoppar , han hoppar ganska oregelbundet och har inte lärt sig riktigt ;) Undrar om det finns någon duktig person som kan kolla på några av våra hoppfilmer och ge lite konstruktiv kritik ? (; Vill inte att nån besserwisser som bara klagar ska sura eller nåt ^^

Sv: Hjälp mig :)

Hejhej =)
Har själv ridit och hopppat in 4 olika ponnier och 2 hästar så jag kanske kan vara till hjälp ? vart är filmerna ? :P

:bump:

Sv: Hjälp mig :)

Vill hellre skicka dom , vill inte att filmerna ska vara tillgängliga för alla så att säga ;) Men om du vill se kan du skicka din msn/mejladress i PM ,eller här så kan jag skicka ;)

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
649
Senast: Hajfisk
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 717
Senast: Amha
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix