Hjälp mig!!! :)

R

Rapsblomman

Jag har suttit jätte länge och funderat över hur man ska göra där man ska presentera sig själv. Där man fyller i på övrigt. Hur ska man göra för att kunna fylla i där?? Och hur fixar man bild?? som visningsbild? tack på förhand :)

Sv: Hjälp mig!!! :)

hmm, första frågan förstår jag nog inte riktigt... menar du när någon har skrivit frågor och man ska svara på dom eller vad?
förklara lite ^^

och bild... menar du en avatar (som jag har en kanin på) eller en bild i ett inlägg?
i ett inlägg måste du ha bilden på internet först. sedan skriver du
och därimellan så skriver du adressen till bilden ..
(adressen får du om du högerklickar på bilden - egenskaper - adress :))

/nagelacksberoende

Gå in i din kontrollpanel och klicka på redigera profil.
Scrolla lite neråt så hittar du stället att fylla i dina uppgifter...

Det är den bilden som du har en kanin på... som jag behöver hjälp att fixa.. haha. fattar du?:)

Gå in i din kontrollpanel och klicka på redigera avatar så kan du sätta in "kaninbilder" = avatar

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 679
Senast: soom
·
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 601
Senast: Tantan
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama