Hjälp mig!

M

__miiiaa__

Min häst blir jätte upp strässad då hon kommer inn på barnan..
MEn på träningar hoppar hon allt å med förra ägarna hoppade hon på tävling men inte dom sista gångerna med dom häller.. jag vet inte vad jag ska göra.. jag tror inte hon är läss på tävla för hon älskar att hoppa och visa upp sig men.. :confused:
Tacksam för hjälp!!

Sv: Hjälp mig!

Det kanske har hänt något som gjort att hästen blir nervös på tävling, prova åka runt på mindre tävlingar, klubbtävlingar, träningstävlingar och ta det lugnt, hoppa bara låga klasser tills hästen fått förtroende för dig. Kom ihåg att var lugn själv och inte jaga upp dig över det här.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: Lillefrun
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 215
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?