Hjälp mig med Nortonbrandväggen!

Tigertofflan

Trådstartare
Installerade just den nya versionen av MSN messenger, men min brandvägg hindrar mig från att logga in. Kan jag på något sätt ställa in så att den inte rör messenger? Hjälp!
 
Sv: Hjälp mig med Nortonbrandväggen!

Var så länge sen jag hade Norton Brandvägg men den borde ju ha frågat om programmet ska godkännas att kontakta internet?

Du borde se en lista genom att gå in i programmet norton och se vad som godkänds eller ej.
 
Sv: Hjälp mig med Nortonbrandväggen!

Norton hindrar mig från att använda mitt mailprogram.
Får varje gång jag vill använda det klicka på den lilla Nortonsymbolen nere i höger hörna och välja att avaktivera i X antal minuter.
 
Sv: Hjälp mig med Nortonbrandväggen!

Samma där att den måste få ett godkännande att ditt mailprogram ska få ansluta sig till internet via en viss port.
 
Sv: Hjälp mig med Nortonbrandväggen!

Nej, den har inte frågat så som den brukar göra. Jag har frågat på lite andra ställen där de har skrivit att jag ska öppna en port mellan två tal 16xx-nånting till 16xx-nånting annat, men det gör ingen skilnad.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
213
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
291
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 087
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 219
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp