Hjälp mig med mitt problem, please!

Sv: Hjälp mig med mitt problem, please!

jaha...nå våran är rumsren men pissar ändå inne,lite svårt att fröklara,när vi var till vetrinären sa han att det bara sitter i huvudet på hunden,för det är inget fel på han...Han pissar på trots samt att han kan pinka ner sig i sömnen.

Vi ha helt slutat att banna honom,det gör bara saken värre,och när man väl bannar så är det oftast försent.så vi ignorerar bara och det har blivit mycket bättre,även om vi får leva med att han pissar inne så länge han lever...

Sv: Hjälp mig med mitt problem, please!

Nu har jag varit hos veterinären!

Vi lyckades få med oss ett kissprov som var hela 10min färsk.:D
Det visade sig att hon hade en aning förhöjt värde vita blodkroppar...vilket tyder på infektion. Så vi fick recept på pencillin som hon ska äta i 7 dagar.

Men veterinären trodde att det ändå kunde vara så att kisseriet hör ihop med att hon ska börja löpa. Det är tydligen inte alls ovanligt bland unga (och gamla) tikar att de får urinvägsinfektion i samband med löpning.

Hon klämde även lite på Nikitas mage men det kändes fint sa hon.

Sen fick vi en massa beröm för att vi har en så trevlig och trygg hund!!!:D:love: *stolt*

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 915
Senast: Lazio
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 422
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar