Hjälp mig med Dressyr alla Bukare!

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jessie14

Hej, jag har länge varit en hoppryttare nu, men nu då min EM ponny "Girlfriend" har blivit 25 år så vill jag börja mer inom dressyren. Har även ett sjuårigt halvblod som jag köpt för en vecka sedan som jag tänkte tävla både och med. Så hjälp mig nu! Hur lyder klädselreglerna inom dressyr? måste man ha väst om man är under 18? hjälm? kavaj? HJÄLP! :crazy:

Sv: Hjälp mig med Dressyr alla Bukare!

okej, tack men ingen som vill hjälpa mig? !

Men du har ju fått hjälp. En länk till TR där du kan läsa och få svar på alla dina frågor.
Vad vill du ha mer?

Eh, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt...Men läs du TR så låser jag tråden.

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar