Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hittade den hästen i mitten .En av mig totalt okänd stam!
något du funderar på att köpa?
Japp det stämmer!
De har haft Krokas meggie samt även Klassy Kinda Trouble!!!
så ring dem!
Vill veta mer om Stoet KROKAS MEGGIE
och DEE RONNI SPARK.
och KLASSY KINDA TROUBLE.
Var de bra hästar och vet ni vem som hade dom och ja allt som är värt att veta.Vore jag mkt mkt tacksam och så fortsom möjligt.
ok. vad bra tack.Dee Ronny Spark ägdes av Ola på Gotland, Tornementum.
Hingsten har lämnat många bra tävlingshästar efter sig, den mest kända är stoet Annahoj (tävlad av Peter Ljungberg och Jonna Gullberg)
Jag vet att Meggie var ett trevligt sto som de tävlade mycket med
Klassy är tyvärr död,( dog i termvred i unga år, mycket synd!!) men var en hemskt trevlig individ och har vad jag vet lämnat flera trevliga avkommor.
Men som sagt, ring gärna Styrbjörn eller Mona, de kan berätta mycket mer än vad jag kan.
Vårt sto har Dee Ronny Spark som morfar, han ägdes av Ola Björqvist på Gotland och var en av de första Quarter hästarna i Sverige. Har försökt själv tidigare att söka på hans meriter men ej funnit något, tror att han kom från Tyskland ell Usa. Är far till duktiga Annahoj (mor till vår) detta sto avled nyligen 22 år gammal, hon var även mor till framgångsrika Hill Holigan Hojj. Dee Ronny Spark är även far till Paint Hingsten Suspisious Mischief (21 år) som kallas Örni o finns i Skövde....Vill veta mer om Stoet KROKAS MEGGIE
och DEE RONNI SPARK.
och KLASSY KINDA TROUBLE.
Var de bra hästar och vet ni vem som hade dom och ja allt som är värt att veta.Vore jag mkt mkt tacksam och så fortsom möjligt.