Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

angelaL

Trådstartare
JAg har tvattat min pojkvans usb,, memmery stick i tvattmaskinen och det ar timmars av timmars arbeten pa den,, vad ska jag gora, hur kan jag radda allt det?

Har inte vagat sticka den i datan an,, nagon som kan hjalpa mig.

FORT

Sv: Hjalp mig jag kommer snart bli dodad....

Hihi den är nog genomsköljs ordentligt, men lägg den där den kan torka ordentligt! Ovanpå ett element eller dyl. Testa den inte innan du är helt säker på att fukten inuti är helt borta. *håller tummarna för er!*

Lägg den inte ovanpå ett element, men låt den torka riktigt ordentligt. Hade du sköljmedel i så skölj den ordentligt med rent vatten först.

okej inget skoljmedel bara tvattpulver,, far hoppas hoppas hoppas att den funkar.. skolja alltsa.

Min mamma råkade tvätta min iPod shuffle i tvättmaskinen, och den funkar fortfarande. :)

Han får väl tömma sina fickor innan han slänger kläderna i tvätten?

Hoppas iaf att det går bra och att det inte blev förstört!

naa lever fortfarande, har inte vagat prova den an..

Det jobbiga ar att jag hade lanat den, och att den var i min afickor och att det var jag som inte hade tomt fickorna annars hade det ju varit en annan sak,, :angel:

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 928
Senast: cucoomber
·
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag blir lite konfunderad av min hund och hans beteenden I vissa sammanhang. Trots att jag egentligen borde veta hur jag ska ga tillvaga...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: Lager
·
Övr. Hund Som ett led I var kamp mot radslor mot framlingar (utan hund) var vi igar inne I stan och promenerade runt med godispasen. Allt gick...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka