Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
JAg har tvattat min pojkvans usb,, memmery stick i tvattmaskinen och det ar timmars av timmars arbeten pa den,, vad ska jag gora, hur kan jag radda allt det?
Har inte vagat sticka den i datan an,, nagon som kan hjalpa mig.
Hihi den är nog genomsköljs ordentligt, men lägg den där den kan torka ordentligt! Ovanpå ett element eller dyl. Testa den inte innan du är helt säker på att fukten inuti är helt borta. *håller tummarna för er!*
naa lever fortfarande, har inte vagat prova den an..
Det jobbiga ar att jag hade lanat den, och att den var i min afickor och att det var jag som inte hade tomt fickorna annars hade det ju varit en annan sak,,
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.