Ciindy
Trådstartare
Jag själv tycker att jag har ett hemskt rum och att jag aldrig kan få till en snygg möblering, bukemänniska som man är tänker man ju direkt på att ni ska få hjälpa mig!
Har ni några tips på hur jag kan möblera detta rum?:
Det rödmarkerade är fönster och dörrar = det går inte att stället några möbler där.
Har snetak och takhöjden är på 140cm där det är lägst, snetaket tar skut där fönstret slutar.
Vill inte ha sängen mitt emot fönstret då man har ganska bra insyn i mitt rum, Soffan ska stå i en av kanterna med snetak, vart ska jag då ha "underskåpen" och skrivbordet?
Säkert har jag missat något viktigt ni behöver veta och då är det bara att fråga
Det som ska in är:
Säng: 240x90cm
Soffa m. divan: 240x161x80
"Underskåp" 202x48. Höjd:51 cm
Skrivbord: 110cm x 60
Bilder på det kommer strax...
Har ni några tips på hur jag kan möblera detta rum?:
Det rödmarkerade är fönster och dörrar = det går inte att stället några möbler där.
Har snetak och takhöjden är på 140cm där det är lägst, snetaket tar skut där fönstret slutar.
Vill inte ha sängen mitt emot fönstret då man har ganska bra insyn i mitt rum, Soffan ska stå i en av kanterna med snetak, vart ska jag då ha "underskåpen" och skrivbordet?
Säkert har jag missat något viktigt ni behöver veta och då är det bara att fråga
Det som ska in är:
Säng: 240x90cm
Soffa m. divan: 240x161x80
"Underskåp" 202x48. Höjd:51 cm
Skrivbord: 110cm x 60
Bilder på det kommer strax...