Hjälp mig hitta luggen!

EmmaBovary

Trådstartare
För en tid sedan så hade apoteket/kanske apoteket hjärtat, någon reklam med en tjej, bakgrunden var grön och luggen var mörk och hon hade långt hår. Ingen som känner igen den?

Annars efterlyser jag andra bilder på luggar med tillhörande svart hår.. håller nämligen på att spara ut luggen, men jag saknar den så! Även bilder på fina sneluggar är tacksamt!

Min stil 'är väl överlag lite goth/indie-inspirerad, det kanske bör närmast.

Kan visa gamla bilder på mig när jag är både utan och med lugg, de är dock gamla de flesta, jag är för gammal för att vara med på kort numera ;) men det får vänta tills imorgon.

Tack på förhand.

Vore roligt om någon jag känner tittade in. Pssst, @Undret , psssst!
 
@EmmaBovary På Pinterest kan du hitta huuuur mycket som helst! :)

7f7108acf24dcf7e094ed5638b9640f4_zpsae5cf0ce.jpg
d9533b86922f29349d6238b1eda1e847_zps3dac7dd3.jpg
1dc0d4d8959c5bef2f322bffaf1e2ca7_zps62181c6d.jpg
 
För en tid sedan så hade apoteket/kanske apoteket hjärtat, någon reklam med en tjej, bakgrunden var grön och luggen var mörk och hon hade långt hår. Ingen som känner igen den?

Annars efterlyser jag andra bilder på luggar med tillhörande svart hår.. håller nämligen på att spara ut luggen, men jag saknar den så! Även bilder på fina sneluggar är tacksamt!

Min stil 'är väl överlag lite goth/indie-inspirerad, det kanske bör närmast.

Kan visa gamla bilder på mig när jag är både utan och med lugg, de är dock gamla de flesta, jag är för gammal för att vara med på kort numera ;) men det får vänta tills imorgon.

Tack på förhand.

Vore roligt om någon jag känner tittade in. Pssst, @Undret , psssst!


Så, här kommer två bilder. En med lugg och en är utan. Vad klär mig mest?

Nyklippt_zps6fdbea23.jpg
[/URL][/IMG]

Nyklippt_zps6fdbea23.jpg

Utan lugg, Lite tråkigt kanske, någon tjusig snedlugg kanske vore något...<
 
Nu tänker jag vara trist och lägga in bilder på min egen lugg, haha, för jag älskar min lugg:p
a8fbdd3abb2a11e39aa10e3105dfb3f2_8_539376b72a6b2251ff78e6a9.jpg

06a19ceef14711e28e5d22000a1f979a_7.jpg

Den är förbannat snyggt, har haft något liknande senaste gången jag hade lugg. Men det är så obekvämt när den är så lång... (snygg randig klänning förresten - jag har en likadan :D)
 
Nu ska vi se om det vill funka.

Lugg:

Nyklippt_zps6fdbea23.jpg


Inte lugg:

Hej_jag_forsoker_tappert_se_ut_som_tolv_ar_zps6261b4ac.jpg




Inte världens bästa bilder, men jag är kameraskygg. Gamla är de också, men jag ser i stort sett likadan ut nu.
 
Jag säjfade och lät luggen växa ut, men inte så mycket att jag inte kan lägga fram den om jag vill. Jag har alltså lång lugg, som täcker en bra bit ner. Men samtidigt en virvel på ena sidan av luggen, så jag lätt kan få den att ligga åt sidan om jag inte klipper superkort.

Vill du ha en tvärklippt rakt av-typ, blir det lite svårare med mitt feg-val :D
 
Du är hemskt söt med lugg, men otroligt vacker utan! :love: Fy vad vacker du är!

Nu låter det här lite corny, men inte hade jag kunnat föreställa mig en sådan kommentar från den människa som är bland det finaste jag sett. Det gjorde min dag! Jag läser rätt mkt på buke, men skriver sällan. La märke till när du hade lugg ett tag, det var riktigt tjusigt.
 
@EmmaBovary : Jag tycker att du var vackrast utan lugg! Men med lugg är inte heller fel!

Bilderna är väl kanske lite missvisande, jag är en sådär som är mer söt än vacker/fin/snygg. Förut avskydde jag det, men nu försöker jag bejaka det och satsa på exempelvis frisyrer som förstärker de söta dragen a.k.a babyfacet :D Så egentligen lutar det åt lugg, men det känns lite surt när man _nästan_ lyckats spara ut den helt. Men det är så svårt att styla snyggt i den fasen!

Ingen som har några tips på hur man stylar en lugg på utväxt på ett mer fördelaktigt vis?
 
Nu låter det här lite corny, men inte hade jag kunnat föreställa mig en sådan kommentar från den människa som är bland det finaste jag sett. Det gjorde min dag! Jag läser rätt mkt på buke, men skriver sällan. La märke till när du hade lugg ett tag, det var riktigt tjusigt.

Nääh men då kan vi ju byta! Du ser ju ut som en Hollywood stjärna. Skulle vilja se dig i 1700 tals kläder eller typ Downtown Abbey . :love:

Körde på lugg ett tag, men var för lat, men det är så high maintenance när luggen är så lång och håret växer så fort. Haha. :p Orkade aldrig fixa den så det var mest ett ruffs;
bf65f4f0-f983-4f78-b7d7-80001f4f1702_zps3835fc9b.jpg
 
Nääh men då kan vi ju byta! Du ser ju ut som en Hollywood stjärna. Skulle vilja se dig i 1700 tals kläder eller typ Downtown Abbey . :love:

Körde på lugg ett tag, men var för lat, men det är så high maintenance när luggen är så lång och håret växer så fort. Haha. :p Orkade aldrig fixa den så det var mest ett ruffs;
bf65f4f0-f983-4f78-b7d7-80001f4f1702_zps3835fc9b.jpg

Det sista jag gör är att se ut som en hollywood stjärna :D Fast jag har vid tillfälle fått höra att jag påminner om
Michelle Dockery! Haha, annars brukar jag aldrig få höra att jag påminner om någon. Så det är ju lustigt att du säger Downtown Abbey kläder. Du passade väldigt bra i en tjock lugg. Hur gjorde du när du var "lat" och lät den växa ut? Bakåt, åt sidan?
 
Jag kan tycka att scene är lite för "skapt", gillar inte flikiga saker. Men luggen på sista bilden var jättefin :love:
 
Jag kan tycka att scene är lite för "skapt", gillar inte flikiga saker. Men luggen på sista bilden var jättefin :love:

Jo det är klart en smaksak!

Sista bilden är faktiskt jag.. :angel: men luggen är egentligen mina toppar som jag lekte lugg med, för jag var sugen på att klippa lugg ett tag.. det blev dock aldrig lugg för min del, men ska jag i framtiden så blir det nog som på den bilden, gillar hur jag fick till det där :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp