Hjälp mig hitta hylla!

Idas

Trådstartare
Är på jakt efter en vägghylla till mitt badrum. Den ska ha två hyllplan där det övre ska vara lite grundare än det nedre. Hyllan ska vara ca 50-60 cm bred och hyllplanen runt 10-30 cm djupa. Ska vara en prydnadshylla så gärna en fin en och inte bara en stor klump :D

Har googlat runt lite men verkar inte ha nån lycka. Vet ni var man kan få tag i liknande?
 
Är på jakt efter en vägghylla till mitt badrum. Den ska ha två hyllplan där det övre ska vara lite grundare än det nedre. Hyllan ska vara ca 50-60 cm bred och hyllplanen runt 10-30 cm djupa. Ska vara en prydnadshylla så gärna en fin en och inte bara en stor klump :D

Har googlat runt lite men verkar inte ha nån lycka. Vet ni var man kan få tag i liknande?

Vilken stil är det i badrummet?
 
Vilken stil är det i badrummet?
Det är ganska litet så just nu är det mest "praktiska" grejer som fyller rummet, därav behovet av lite dekoration. Men färgsättning och mönster gör att romantiskt är det som beskriver stilen bäst (vitt, ljusblått, grått och ljusrosa). Skulle helst vilja ha en hylla i vit smide men det verkar vara knivigt att hitta någon hylla överhuvudtaget så jag har sänkt kraven lite.
 
Det är ganska litet så just nu är det mest "praktiska" grejer som fyller rummet, därav behovet av lite dekoration. Men färgsättning och mönster gör att romantiskt är det som beskriver stilen bäst (vitt, ljusblått, grått och ljusrosa). Skulle helst vilja ha en hylla i vit smide men det verkar vara knivigt att hitta någon hylla överhuvudtaget så jag har sänkt kraven lite.

Lite åt shabby chic-hållet då? Jag hittade en del, dock inte alla med två hyllor:

Apart - House Doctor
white-marble-brass_grande.1435223378.jpg

DiffKonsolhyllplan_S.jpg



22440329-origpic-2ce49a.jpg


Annars kanske konsoller i smide och göra hyllorna själv?
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 763
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 381
Senast: Calmiche
·
Hemmet Som allt annat i vårt hus är badrummet pyttelitet. Svårt med förvaring, bland annat. Vi har i nuläget ett gammalt "pottskåp" samt en...
Svar
1
· Visningar
377
Senast: hvala
·
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 737
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp