Hjälp mig hitta ett nytt dressyrträns :D

Horse_power

Trådstartare
Hej!
Nu letar jag ett nytt dressyrträns till min pålle :D
Det ska vara ett svart rundsytt med bred nosgrimma, vet inte om jag ska ha vitt foder, men jag tror dt :p
Nån som kan ge tips på fina träns? :bump: Dock max för 400-500kr.

Här är hästen som ska ha det:
(Hittade ingen bättre bild:crazy: Han var inte på fotohumör just då:angel:)

Vad tror ni han skulle passa i? :D

Mvh//Horse_power

Sv: Hjälp mig hitta ett nytt dressyrträns :D

finns väl inte ens? inget snyggt iaf... :p

men hööks har några billiga rundsydda.

Ja vet inte om dt finns :p Hittade rundsyddaträns för 400kr men nosgrimman var inte bred :crazy:

hubertus classic är rundsytt med bred nosgrimma. inget vitt foder på tränset men finns på kandaret... ser ut så här på;

11159856.jpg
[/url][/IMG]

Hööks har ett fint rundsytt för 679kr, är däremot inte med vitt foder. Det ska jag köpa när jag får råd :D

Jo, jag har sett det,:p men har köpt träns från hööks och de har inte hållt nån vidare bra trots tt jag smörjer nästan varje dag :crazy:

Aha okej, låter inte bra :crazy:. Men jag ska bara ha det när jag tävlar så då kanske det funkar. :)

Det enda jag kan komma på förutom redan nämnda är isåfall Lyckås, har rundsydda träns såg jag i Falsterbo som såg riktigt fina ut, billigare :bump:.

Okej, har de någon hemsida? :)

Annars får jag väl köpa ett dyrt, men då måste det vara Riktigt fint! :p

Jag har precis köpt ett Chevalträns som jag älskar:love: Den har supermjukt pannband,nosgrimma och nackstycke, samt att nackstycket till nosgrimman träs genom hål så det ligger ovanpå nackstycket. Det kostade 429 kr och jag köpte det på Bidermans.
Ganska dålig bild (skulle visa min mamma hur kameran fungerade:p)

http://www.pixbox.se/pic_show_id12893168.html

Men det har varken bred nosgrimma, vit fodring eller är rundsytt?:p

Undrar om inte Hööks hade ett kandar som skulle passa på din beskrivnig, fast kostade nog mellan 500-600:-
Mvh. Matten

japp, dte har de - www.lyckasridsport.se :bump:

Om du väljer i den dyrare klassen kan jag tipsa om Döbert :angel: - De är så :love:!! Har sj köpt ett nu, sparade en del till dte - kostade 3'750kr...
Dock är dte ljuvligt :love:
Juli205.jpg

Juli156.jpg

Men det har varken bred nosgrimma, vit fodring eller är rundsytt?:p

Hehe...missade det där med att det skulle vara rundsytt:angel: Nosgrimman är ganska bred men jag kan hålla med om att denser smal ut på bilden...

Dt är så :love:

Men dt är lite dyrt för mig :crazy: Finns dt ingen "billighetsvariant" av dt lr nåt? :angel: Att dt blir sämre läder får man ta då. :p

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 670
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Equilina
·
Utrustning Hej! Har länge tänkt köpa ett nytt träns till min häst då det är så kul med träns :D Eftersom jag är dressyrryttare letar jag nu såklart...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Pussmule
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka