Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja och dessa avkommor som inte får gröna papper kommer ju inte att dra ner hingsten i tex blup eftersom de inte ens är startberättigade i de olika unghästtesterna
Jag har ju ett föl e.Jaguar mail och en mamma som är helt okänd, dock så har hon ju själv presterat och är Irländsk import. Ingenstans blev jag nekad innan jag bestämde mig..
Nyfiken fråga..
Vem är Tinkern som är inblandad i ditt sto?
Eller är hon bara rastypad som korsning eftersom du skrev okänd härstamning?
Förstod att jag skulle få svar som dessa, och fler svar av denna sort önskas ej. Om jag nu vill avla på mitt sto så är det mitt beslut, alla har vi olika åsikter om blandraser i hästsporten.
Jag förstår lite hur ni tänker också, men om ni nu ändå inte kan påverka mig i mitt val att avla på min häst så skulle jag fortfarande vilja ha tips och ideer på hingstval så det blir så bra som möjligt.
Finns det ingen som är det minsta posetiv eller någon som korsat olika raser och inte är emot.....
Simsalabim har bara meriter i medelsvår hoppning, jag kan inte hitta något om dressyr eller fälttävlan.
Jag tror de uppgifterna kommer från ett webstall eller vad man ska kalla det, alltså nån som har hittat på att de har ett stuteri och sen fyllt med riktiga och fiktiva hästar, där står det att han är utbildad (dock inte tävlad) till de nivåer majamia skriver. Om jag vore de riktiga ägarna skulle jag nog vilja att sidan togs bort.
Oj! Jag tog för givet att dom uppgifterna stämde
Jag vet iaf sj att han har placeringar upp tom MSV hopp.
Vi hade ett korsningsto ( Lippizianer/fullblod) som vi betäckte med Simsalabim. Resultatet blev ett maxat D-ponny sto som idag går hoppning med sikte på högre klasser. Vi valde Simsalabim för vi kände att det var en hingst som levde upp till det som vi ville ha en allsidig tävlingsindivid. Simsalabim har gått Svår hoppning, MSV B dressyr och svår fälttävlan. Vi är jätte nöjda med den korsning som vi valde att göra och ångrar det aldrig.
Lycka till i ditt val!
Jag hittade informationen på :
http://se.msnusers.com/vargtass/meriter6.msnw
Tydligen är han bara utbildad i dom klasserna men inte tävlad...
Vi är mycket nöjda med den avkomman vi har efter Simsalabim, oavsett vilka placeringar som Simsalabim gjort!