Val av hingst

Sv: Val av hingst

Veterinäravgifterna är dyrare, samtidigt är det inga prolem med att ha sperman på stationen rätt dag i brunsten (det händer att skicken kan bli sena när det skickas, oftast när det importeras, även om de flesta verkar komma fram som de ska).
Ofta är hingstens avgifter billigare på FAI, iallafall on hingsten inte är superpoppis just nu. Flera FAI hingstar betalar man först vid konstaterad dräktighet. Skulle jag fortsätta avla så skulle jag troligen provat FAI nästa år, har hittat en seminstation som har riktigt bra rykte om att vara duktiga på FAI.
/U

Sv: Val av hingst

Fux med mycket vitt borde väl vara ett säkert kort med Balograf.
Och Niveau.... jag hade alla bruna föräldrar till och med 2 ledet bak och fick en FUX med massor med vitt:crazy:

Jag som så gärna ville ha en brun och trodde det var ett idiot säkert kort men men.....:
Mitt sto e helt underbart, min blir nog liten men hon är nog den ända som är liten för alla Niveau fölen jag har sett är stora och STORA.
Dem blir även av bättre typ än vad han själv är. Och han har fått väldigt många fuxar.
Lycka till:)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 767
Avel Har ett sto som vi planerar att betäcka i vår, vi är gröna när det gäller avel och det finns så många fina hingstar, så ju mer vi kollar...
Svar
6
· Visningar
1 627
Senast: Långnos
·
Avel Planerar att betäcka mitt sto till våren och kollar hingstar tills jag blir knäpp, finns ju så många fina! Mitt sto är e. contagio och...
Svar
16
· Visningar
2 492
Senast: L8P8
·
Avel Jag är sugen på att betäcka mitt sto med Baltimore, någon som vet nåt om hans temperament? Mitt sto är e. Quite Easy och har mycket...
2
Svar
22
· Visningar
4 050
Senast: grimman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar