jerseyko
Trådstartare
Mitt sto, rent galopp-fullblod.
e. Strong Statement u. Foxy News ue. Diaghylphard.
Visades på 3års test och då såg hon ut Så här och gick av galoppbanan i Mars, mycket har hänt med henne sen dess (hon är 7 i år)
Resultat:
Typ: 91
Ben: 82
Mankh: 0.6 (Är det 160? Hon är 165 idag)
Skritt: 93
Trav: 71
Gal: 82
Tmp G: 76
Mf_UHD: 18
Dressyr: 84
Mf_D: 19
Tekn_H: 90
Tmp H:92
Mf_UHH: 18
Hoppning: 92
Mf_H: 18
Idag är hon 7 år, ser ut så här.
1 år sen, inte riden på länge och sommar rund
Hon har en 2 åring e. Alpen Corrado och han ser ut så här
Jag blev lite sugen på Cortus efter att ha bläddrat i H**ks katalogen, han har lika fint och gulligt huvud som min tjej
Sökte lite på nätet och här på buke om honom och det enda "dåliga2 jag hittade var att många avkommer verkade bli väldigt höga och lite tittiga ute.
Jag vill gärna inte ha en jätte häst (många verka gå över 1,70 redan vid 4 års ålder) Och ska man se till det jag fick fram om temperamentet är de precis som mitt sto, hon är genom snäll, skulle aldrig kunna göra något elakt och jätte gosig. Men lite tittig ute, däremot inte alls tittig vid hoppning och cool när man kommer iväg på träning och tävling.
e. Strong Statement u. Foxy News ue. Diaghylphard.
Visades på 3års test och då såg hon ut Så här och gick av galoppbanan i Mars, mycket har hänt med henne sen dess (hon är 7 i år)
Resultat:
Typ: 91
Ben: 82
Mankh: 0.6 (Är det 160? Hon är 165 idag)
Skritt: 93
Trav: 71
Gal: 82
Tmp G: 76
Mf_UHD: 18
Dressyr: 84
Mf_D: 19
Tekn_H: 90
Tmp H:92
Mf_UHH: 18
Hoppning: 92
Mf_H: 18
Idag är hon 7 år, ser ut så här.
1 år sen, inte riden på länge och sommar rund
Hon har en 2 åring e. Alpen Corrado och han ser ut så här
Jag blev lite sugen på Cortus efter att ha bläddrat i H**ks katalogen, han har lika fint och gulligt huvud som min tjej
Sökte lite på nätet och här på buke om honom och det enda "dåliga2 jag hittade var att många avkommer verkade bli väldigt höga och lite tittiga ute.
Jag vill gärna inte ha en jätte häst (många verka gå över 1,70 redan vid 4 års ålder) Och ska man se till det jag fick fram om temperamentet är de precis som mitt sto, hon är genom snäll, skulle aldrig kunna göra något elakt och jätte gosig. Men lite tittig ute, däremot inte alls tittig vid hoppning och cool när man kommer iväg på träning och tävling.