Hjälp mig att kunna se film snuttar.

Titti-lo

Trådstartare
Hej någon som kan hjälpa mig. När jag sitter här och ska titta på någon rolig film snutt som någon länkat till .Så blir en del filmer som tecknat med starka blå och rosa färger. Det går inte att se filmen . Jag kan inte få något samband varför några blir så .Hur kollar jag vilket program som jag saknar eller hur gör jag?Vet inte om någon fattar vad jag menar men hoppas det för jag vill gärna ha hjälp.Det är en smula irriterande. Snälla hjälp :bow:
 
Sv: Hjälp mig att kunna se film snuttar.

om det inte fungerar eller missfärgat så kan det vara att den saknar rätt codec eller en liknande codec försöker spela upp den.

Rek att du testar VLC www.videolan.org
 
Sv: Hjälp mig att kunna se film snuttar.

Men hur gör jag sen ?Om jag ska titta på den här länk Så klickar man ju bara så börjar den .
 
Sv: Hjälp mig att kunna se film snuttar.

ok filer som är streamt är lite värre fast min Mediaspelare klarade det?
Den kanske redan har laddat ner rätt codec?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 178
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 359
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp