Hjälp mig att fylla en kaosyta.

clusia

Trådstartare
Vad ska jag ha på kaosytan med alla leksaker? Just nu samlas alla leksaker där i en enda stor hög och det är de första man ser när man kommer in genom ytterdörren.
20180314_115432.webp

Här kommer en bild på hela vardagsrummet. Är alltså ytan direkt till höger.

20180314_115414.webp

Och om ni har tips på vad man kan sätta upp ovanför soffan på väggen.

Jag skulle köpa en kallax hylla med fina korgar och ha allt i. Då kanse barnet bara drar ut en korg i taget och leker och det blir snyggare och ser inte ut som en leksakshörna när du städar ihop det om kvällarna. Eller annan dylik möbel med gömma-funktion
Kallax har vi funderar på faktiskt så det kanske inte är en sån dum idé. :)

Skulle också rekommendera en sådan. Kan ju sätta luckor på dem också.

Alternativt några hyllor med en eller två stora korgar under.

Jag gillar trofast, i vitt kan de bli helt ok. När barnet blir äldre kan det följa med in på rummet och får plats med pyssel i de små lådorna och annat i de större?

Kanonbra ju! :up:

Jag har en fotpall från Ikea med lock och ett fårskinn över bredvid soffan där alla leksaker åker ner. Funkar fint som extra sittplats!

Kanonbra ju! :up:

Jag har en fotpall från Ikea med lock och ett fårskinn över bredvid soffan där alla leksaker åker ner. Funkar fint som extra sittplats!
Tack! :)

Praktiskt med fotpall med förvaring i. Har två stora divansoffor som nog får hänga med under småbarnsåren men sen vill jag ha nya soffor. Då vill jag också ha en sån fotpall! :laugh:

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 052
Senast: SaraXX
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
807
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka