Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja just nu sover barnet så det är undanplockat/intryckt mot väggen men normalt sett är det ett hav av leksaker.Kallar du det där kaos
Återkommer med bilder på mina lösningar för leksaker.
Kallax har vi funderar på faktiskt så det kanske inte är en sån dum idé.Jag skulle köpa en kallax hylla med fina korgar och ha allt i. Då kanse barnet bara drar ut en korg i taget och leker och det blir snyggare och ser inte ut som en leksakshörna när du städar ihop det om kvällarna. Eller annan dylik möbel med gömma-funktion
Jag är inte så mycket för färg på möbler.Ett gammal ommålat skåp i en färgglad kulör.
Tack för tipset. Ska klämma lite på dom i morgon.Jag gillar trofast, i vitt kan de bli helt ok. När barnet blir äldre kan det följa med in på rummet och får plats med pyssel i de små lådorna och annat i de större?
Jag gillar trofast, i vitt kan de bli helt ok. När barnet blir äldre kan det följa med in på rummet och får plats med pyssel i de små lådorna och annat i de större?
Jooooo! Har skitsvårt för Kallix däremot.Nej nej nej den är inte ens fin i ett barnrum
Tack!Kanonbra ju!
Jag har en fotpall från Ikea med lock och ett fårskinn över bredvid soffan där alla leksaker åker ner. Funkar fint som extra sittplats!