Hjälp mej med svaren på frågorna!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
L

Lozzan

Har läxa tills nästa onsdag, två lätta frågor igäntligen. men jag har hjärnsläpp!!

1. Raporterings bästemmelser.
Det står i storhästproppen och jag har bara ponny. Dessutom så har jag gjärnsläpp!!

2. Voltning med 12 hästar ("samma" volt)
Kan upp till 7 hästar men är osäker på 12 eftersom jag inte var med när dom gick igenom det och visade hur man gjorde..

:confused:

Sv: Hjälp mej med svaren på frågorna!

jag kan hjälpa dig med voltningen. Det har jag i huvudet men inte alla rapp bestämmelser.

Du har 5 hästar på första volten och 7 hästar på andra (,springspår hästarna går bakom de andra i volten.)Kolla travsändningar på tv eller stå vid staketet och kolla voltningar om du är osäker.

Nån annan so kanj svaren? Gjärna med bild till voltningen

Har du inget tävlingsreglemente?

Där har du ju bilderna, annars kanske de går att ladda hem som pdf-fil från Travsport?

Jag tror att båda finns nedladdningsbara under Blanketter.

Nåt får du väl göra själv när det är en läxa??? :D

nej, jag är ju sjuk! :p Orkar inte leta efter reglementet. Dte är så litet att det gömmer sejj

Hittade det nu! tack så JÄTTEMYCKET! :bow:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 789
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka