Hjälp med stam, KWPN?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare svspang
  • Startdatum Startdatum
S

svspang

Min häst är undan ett hollänskt sto som heter Wietske, som i sin tur är efter Kommandeur - Marlon xx. Kan någon hjälpa mig med allmän info om dessa hästar? Höjd, färg, prestationer, allt är av intresse!

Sv: Hjälp med stam, KWPN?

*putt*

Ingen som vet nånting? Den här Kommandeur, vad är det för en hingst egentligen? Enda jag själv hittat när jag googlat är att en dressyrhäst vid namn Orient verkar ha Kommandeur som morfar? Och Kommandeurs blup säger ju ingenting mer än att hästen finns/har funnits.. eller? :confused:

Tacksam för minsta lilla info!

Jag vet iaf att Marlon xx var en väldigt bra fullblodshingst inom halvblodsaveln. De andra har jag inte hört om förut... :angel:

Tack!

Nu fick jag svar på mina frågor :bow:

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: viltmilla
·
Islandshäst På förekommen anledning (inte mina egna hästar) funderar jag kring lönsamhet i islandshästavel. Om man äger en bra hingst, med fin...
Svar
3
· Visningar
1 659
Senast: Boj
·
Avel Har gått och "kärat ner mig" i en häst där jag rider (alltså inte min egen!). En KWPN valack född 2001 :love: Han är runt 175 cm i mkh...
Svar
7
· Visningar
2 159
Senast: rostad
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka