Hjälp med onclick i javascript

Lupino

Trådstartare
Jag är ganska ny på javascript och har en fråga om händelser på link-objekt.

Jag använder onMouseOver (och onMouseOut) för att byta mellan gif-bilder i min länkmeny så att det syns vilken användaren pekar på. Jag vill dock lägga till att när användaren väl har klickat så vill jag lägga ut en tredje gif-bild som länk (så att det syns vilken länk användaren valt).

Jag har försökt lägga till onClick men jag gör något fel för det fungerar inte - dessutom slutar min mouseover fungera. Kan man lägga in flera händelser på samma objekt? Någon som har något tips?
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 874
Senast: Nahar
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
42 939
Senast: Artline
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 321
Senast: Magiana
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
37 291
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp