Hjälp med namn!

Terja

Trådstartare
Någon som vill hjälpa mig med namn till en svart dvärgschnauzerhane?

I nuläget lutar det åt Torres (avgjorde Em-finalen) men det känns inte klockrent.

Hjälp mig!:(

Sv: Hjälp med namn!

Var inte det han som Diana (lady Di) hade ihop det med? ;)
Inte klockrent tyvärr!

Haha.. det vet jag inte. tycker bara det är så tufft! Om jag får en hanhund någongång ska den heta Spencer eller Killer-Bob (twinpeaks) ;)
Får man fråga vart den lille kommer ifrån? Du kan skicka ett Pm om du inte vill skriva det här *Nyfiken DS-ägare*

Jag ska fundera vidare..

Ozzy, Urax, Zappa?
Vad vill du ha för typ av namn?

Jag gillar namn som Gordon, Douglas, Hector, Kevin och liknande.

Eller Pedro, Diego eller han hjärtekrossaren från förr - Manolito. :D

Boris är coolt, Ivan.

Nisse, Bosse och Kurt är också fräsiga namn på hundar.

Ivan tyckte jag väldigt mycket om, det passar ju på en schnauzer!

Jag tycker Eskil ar tufft pa en schnauzer. Du kan ju alltid kalla honom Evil Eskil sa far du med engelskan du ville ha ;)

Eller så kan du satsa på Ernie som min heter egentligen... hela namnet är Eagle Eyed Ernie. Snyggt va?! Synd att det är upptaget!

Har du något kennelnamn att utgå ifrån? Lättare om man får något att knyta an till!

Roligt med DS valp btw.

All lycka önskar vi!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: MML
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 382
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 960
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 524
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka