hjälp med namn till mina bebisar *bilder*

S

systerdyster

Här är då mina skönheter:love:
Den svarte är en liten pojke å den randiga en flicka, har absolut ingen aning om vad jag ska döpa dom till men funderar iaf på Neo eller Neme till den svarta...?
Massa förslag önskas:bump:

untitled4.jpg

untitled2.jpg

Bild2.jpg

untitled.jpg

untitled5.jpg

Sv: hjälp med namn till mina bebisar *bilder*

*puttar*
ni får ju givetvis gärna skriva hur gudomligt söta å underbara dom är, även om ni inte har några namnförlag :angel:

:love: Underbara!!!

Har tyvärr inga namnförlslag :angel:
Tycker att Neo låter bra.

tack visst är dom :D

Ja det lutar nog åt neo, vad tror du om Siri till tjejen? jag har sån idétorka :confused:

Pärla - för att hon är en gudomligt söt liten pärla
Räser - Rimmar på Fräser och för att han säkert har massa
räserfart i tassarna :idea:

va söta namn:idea:ticktack!

Tjejen: Gloria, Siri, Disa, Nomi, Ellen, Cia (uttalas antingen K elr S - välj själv :D ), Tuva, Embla, Vera, Mary, Juni, Filippa, Vilda, Saga, MOLLY! :love:

Grabben: Nemo, Algot, Birk, Alvin, Tin-tin, Alfons, Love, Mio, Kilrush, August, Wilgot, Junior... :love:

Jag fullkomligen älskar namnet Majken. :love: Pojknamn, däremot, är svårare.. William?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 149
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 248
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka