Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är jag dum i huvudet eller?? Har loggat in mig på messenger för första gången på MÅÅÅNGA år o tänkte leta efter lite gamla kompisar men jag fattar inte hur jag ska göra. Kan man inte söka tex på stad?? Det kunde man ju göra förut...
facebook är en jättecommunity där man kan lägga upp bilder, Tagga varandra, hitta gamla kompisar gå med i olika grupper etc. Det är otroligt roligt! www.facebook.com
Väl utbrett i världen och fler och fler anmäler sig varje dag.
Klumpig förklaring: Som Lunarstorm fast för vuxna och man använder sitt riktiga namn. Just det där med riktigt namn gör att de flesta fyllebilderna och pinsamma historierna lämnas därhän, eftersom t ex framtida arbetsgivare kan få för sig att leta upp en där. (Det går dock att reglera vilka som får se ens presentation.)
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästmänniskan Senaste köpte jag efter en sökes-annons i en grupp på Facebook. Föräldrarna såg bra ut (korrekta) och hästen hade rätt färg och gulligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.