Hjälp med Iphone - går inte att ta bort bilder?

Lillagoajag

Trådstartare
Är i behov av hjälp. Min iphone 4s verkar nämligen ha fått knäppen?
Det är nämligen så att en massa bilder som jag hade sparat i molnet (men inte i telefonen) har kommit tillbaka till telefonen, och det går inte att ta bort????? Det finns alltså ett helt album på min telefon med flera hundra bilder som tar upp massa plats och inte går att radera? Går jag in på albumet/enskild bild finns liksom inte alternativet radera? Har försökt både i telefonen och genom datorn på alla sätt jag (och google) kan tänka på. Är enda lösningen att återställa hela telefonjävleln? :banghead::rage:

Liknande trådar

IT & mobiler Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Svar
1
· Visningar
518
IT & mobiler Jag har en massa bilder på min telefon, men jag lyckas bara importera en bråkdel av dem till min dator. De flesta "syns inte" för min...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: Snubbelfot
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone...
2
Svar
33
· Visningar
2 349
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar