Hjälp med hingst?!

Q

queenie

jag har ett sto, e.Lanthan - Argentan. Hon är själv väldigt trevlig i modellen, jag skulle villja ha lite längre hals på avkomman. hon har haft ett föl med Dionysos.

Jag skulle villja ha en ridbar häst med gång så klart...

någon som har tipps?? har funderat på Figgaro R...

Sv: Hjälp med hingst?!

jag har ett sto, e.Lanthan - Argentan. Hon är själv väldigt trevlig i modellen, jag skulle villja ha lite längre hals på avkomman. hon har haft ett föl med Dionysos.

Figaro R har kort hals, så det är nog ingen bra idé i så fall.

mm, så bra ja e på att stava då!! haha:o

har sett några avkommor o de e hur fina som hällst, men ja ska kolla runt mer så klart! de finns så många fina!

Hmm...var det inte ngn av hingstarna på bruks som hade Lanthan-Argentan som morfar och mormorsfar, men jag minns inte vem som var pappa.....

Hmm...var det inte ngn av hingstarna på bruks som hade Lanthan-Argentan som morfar och mormorsfar, men jag minns inte vem som var pappa.....

Prince Thatch, men han är död.

Jag blev väldigt förtjust i Painted black. Superb typ, underbar front. Lite för kort i ryggen bara, men på långa ston borde han passa bra.

Figaros far Friendship är en mycket trevlig hingst, kommer dessutom att stå på station i sverige i år. Du kan läsa mer om honom på www.york.dk Lycka till!

Super trevlig!! Det finns så himmla många juh! man blir ju aldeles yr av alla snyggingar! Har kollat lite på Sandakan... Men ja vet inte...

Har stoet ett stort register i traven skulle jag kunna tänka mig Sandkakan, men inte annars. Han har fin typ, men traven är tråkig, ingen längning och ingen samling när jag såg honom. Däremot var galoppen okej.

Jag hade en valack med samma stam! En hannoveranare, han hade dock redan lång hals :angel:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 858
Senast: mars
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 761
Hästmänniskan Hej! Har provridit två eventuella medryttarhästar och skulle vara kul med lite input. Har som mål att tävla längre fram och kunna träna...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 627

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka