Hjälp!! Läskigt Felmeddelande

roadkilled

Trådstartare
När jag var inne på photobucket.com kom det upp en ruta där det står:

Fel har upptäckts!
Observera: Din PC innehåller spår av webbplatser för vuxna som du besökte. I flesta fall, vet du även inte om filer som installerats osynligt och på väg att sätta din karriär och äktenskap på spel helt enkelt. Dessa filer lämnar spår av dina online aktivitet ovh även komprometterar dina kreditkorts trygghet. Det går att rensa alla temporära och tidigare filer för att ta bort dem spåren.

Vill du installera DriveCleaner för att felsöka ditt system gratis? (Rekommenderas)

WTF är det här:confused:? Vad ska jag göra?

Sv: Hjälp!! Läskigt Felmeddelande

Det är reklam. Någon vill att du ska installera ett program som heter drivecleaner som antingen är ett ont spyware-program eller så kommer de kräva betalt av dig med tiden. Med andra ord. Stäng ned skiten utan att klicka på något.

*kl*
Jo jag gjorde det.. Tryckte på krysset och då kom en annan hemsida om just den där varan upp...

Tack:bow:

Fick också upp den, men det var bara en kass 'annons' man inte ska trycka på.

Det är inte bara jag som fått det då!
Jag började undra vad det var för kasst felmeddelande windows hade knåpat ihop; "sätta karriär och äktenskap på spel"

Precis! Det såg ju att att vara en "seriös" ruta men meddalned verkade lite skumt:crazy:

Det där meddelandet har jag fått ett antal x gånger. Ska nog sluta använda photobucket för det är alltid där. Irriterande!

Jag har också fått upp det där när jag varit inne på photobucket, höll på o flyga i taket av rädsla. Kommer inte ihåg om jag tryckte ned den direkt men vad är det som kan hända om jag inte tryckte ned den? :crazy:

Nu blir jag orolig :crazy: :o :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka