millus
Trådstartare
Sedan en tid så är mellansonen, 9 år och pappa i huset ständigt i luven på varann. Senast i dag så skrek sonen att han hatar sin pappa o önskade att han var död! Till saken hör att sonen är väldigt avundsjuk på sin pappa och skulle vilja vara lika "viktig" som honom. Alltså, han vill också ha ett arbete och papper att pyssla med!
Det här tär naturligtvis på pappan, mig och de övriga syskonen. Jag föreslog den, faktiskt något opsykologiske fadern, att han och sonen kunde hitta på ngt bara de två utanför vår gård. Och att de får sätta sig o prata igenom hur de vill ha det i sin relation.
Kloka föräldrar, har ni några förslag. Och ni som inte har några barn svara gärna ni med. För nu orkar jag inte mer bråk.
millus, hötussen mellan åsnorna.....
Det här tär naturligtvis på pappan, mig och de övriga syskonen. Jag föreslog den, faktiskt något opsykologiske fadern, att han och sonen kunde hitta på ngt bara de två utanför vår gård. Och att de får sätta sig o prata igenom hur de vill ha det i sin relation.
Kloka föräldrar, har ni några förslag. Och ni som inte har några barn svara gärna ni med. För nu orkar jag inte mer bråk.
millus, hötussen mellan åsnorna.....