Hjälp. Kan inte tömma kameran.

SkorpSmulan

Trådstartare
Vart stoppar man usb kabeln? I datorn alltså. För visst är det usb kabeln man ska använda? Jag har suttit och tittat i bruksanvisningen och det står om video och tv och skrivare men inte om datorn. Tittat och tittat runt datorn men inte hittat något hål som ser ut att passa. Jag blir galen!:eek:
Hjälp mig snälla bukefolk. Jag är lite :angel: lost.

Sv: Hjälp. Kan inte tömma kameran.

Ja, det brukar vara usb-kabeln man ska använda. På min mammas dator är usb-kontakten täckt av ett plastlock, så vi fick leta lite innan vi hittade den. Kanske är så på din oxå!? Lycka till!

Har du en lite äldre stationär dator kan usb-uttagen sitta lite otillgängligt på datorns baksida bland alla mus-, skrivbords mm kontakter.

Det ska vara ett smalt rektangulärt uttag och kännetecknas av den här symbolen:
SPV_USBSymbol001_Thumbnail1.jpgfee06a6a-b4e3-4bde-b22a-0a86b9579ffdLarge.jpg

Det ser inte ut att finnas något lämpligt hål på baksidan heller.
Okej. Ska leta efter symbolen.

Tjorven: Hittar inget lock heller.. :(

AHA! Hittade den :) Efter lite krälande på golvet.
Utan symbolen hade jag aldrig hittat den. Tack :)

får vi se några exempel på kort från nya kameran?

Liknande trådar

M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 903
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Till min nya mobiltelefon fick man en kabel (USB???) som ska kopplas in i datorn för att överföra bilder. Men jag kan då inte hitta...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: _Runaway_
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 381
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 836
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V