Hjälp...hosthäst. !!

Sv: Hjälp...hosthäst. !!

Vad jag har förstått så är det när människa/häst har en störning i sköldkörteln, när den är överaktiv, som det inte fungerar med jod.

I och med att alger innehåller så många ämnen - det är alltså inte rent jod - så gör det att det ändå blir balans.

Så, nej - alger i sig leder inte till förstorad sköldkörtel.

Men är du orolig tycker jag att du ska tala med vet eller annan expertis.

Sv: Hjälp...hosthäst. !!

Tips!!!
En av mina förra hästar var en hosthäst och bra stallmiljö utan damm är bra som du skrev och sen köpte jag Coffless och gav dagligen. Skitbra preparat!!!! :p

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Castellini
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 079
Senast: tott
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 223
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 221
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar