Hjälp!! Hästägarförsäkran!!!

Texaz

Trådstartare
Snälla duktiga westernmänniskor, kan ni hjälpa mig......

Var i hela friden hittar jag en blankett för hästägarförsäkran????

Vet att jag sett dem på WRAS hemsida tidigare men nu när jag ska ha tag på en så är dom försvunna:crazy: , eller så är jag helt blind:angel: . Inte helt otroligt:o :o :o

NÅGON som vet vart dom finns?????:confused:

Sv: Hjälp!! Hästägarförsäkran!!!

måste man ta med sig en egen till tävlingsplatsen? :eek:

jag har alltid fått en när jag kommit och startanmält mig...

OK, är det så det går till.... Jag är alldeles grön på det här;) .
Då behöver jag inte fundera mer på det!!!!

Tack!!!

fick i ett ryttarmeddelande idag att man skulle ta med sig hästägarförsökran och lämna in innan man far in på området.. så det är kanske lite olika vart man bor?

Finns annars på våran hemsida, dalawestern.com. kolla i vänstra spalten, där står det hästägarförsäkran.

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 739
Senast: Nevermind
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 363
Senast: Badger
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka