HJÄLP! häst vägrar äta sin medicin :'(

Sv: HJÄLP! häst vägrar äta sin medicin :'(

okejokej, tack för alla svar, jag får försöka lösa det!

Sv: HJÄLP! häst vägrar äta sin medicin :'(

Inte alla veterinärer vill delegera injiceringen. Om man inte känner och litar på hästägarens kompetens ska man ju heller inte delegera injicering.

Jag förstår precis vad du menar. Jag var ärligt talat lite förvånad över att hon gav med sig direkt och såg till att vi fick recept och medicin direkt. Å andra sidan visste hon vilket stall jag kom i från och att stallet består av kompetenta människor som kunde hjälpa mig.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 837
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 652
Senast: Habina
·
Foder & Strö Ja, behöver ge tillskott för Zink och Kopper. Har gett från Krafft och Trikem, det har funkat super bra. Bytte sen till ForagePlus och...
Svar
14
· Visningar
1 980
Senast: Oknytt
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka