Hjälp! Det blir tvärstopp!

Sv: Hjälp! Det blir tvärstopp!

Envishet och envishet! Du ska ska ska det finns ingen tvekan på att vända eller stanna... Jag tänker alltid innan när jag var osäker efter jag fått mitt barn. Att det är nu eller aldrig. jag måste få fram henne. Annars är det ingen idè att jag hoppar upp igen. För det blir bara värre. Så nu eller aldrig och så ge järnet har funkat för mej.
Gömma sin osäkerhet ditt hästen inte når. Eller lägg bort den och ta fram envisheten...

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 052
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Freazer
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 844
Senast: JohannaB
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 227
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar