Hjälp att hitta liknande ring

Lyan

Trådstartare
Vi letar förlovningsring till pojkvännen men det går inte så bra. Han vill ha en sådan här men denna kommer från en sida som känns lite osäker (se.kobelli.jewelry). Jag hittar nästan bara från typ shein och liknande på nätet och de vi har sett irl har varit långt över budgeten. Det finns lite liknande på Etsy men vet inte riktigt hur det funkar att beställa dyrare smycken därifrån. Budgeten ligger på upp till ca 4000-5000kr. Gärna billigare men inte för billigt heller

IMG_7361.webp

Kanske någon av dessa?
Första från Glamira och andra från Vigselbutiken.

Och grattis :).

Bifogade filer

• Screenshot_20230509-225355_Postcards.webp
    Screenshot_20230509-225355_Postcards.webp
    35,5 KB · Visningar: 29

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 419
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
655
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 175
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 229
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Har du en åsna?
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Akvarietråden V