Hjälmöverdrag??

norpan85

Trådstartare
Vart har ni köpt era hjämöverdrag nånstans, har kollat lite överallt men hittar inga roliga..har ett svart nu men skulle behöva ha tag på ett gult :crazy: Nån som har tips vart ja ska kolla??

Sv: Hjälmöverdrag??

Jo jag hitta precis den sidan...Tyckte det lät så dyrt med 370:- men de kanske e det dom kostar nu för tiden...Va ganska många år sen ja köpte mina andra =)

Jo jag hitta precis den sidan...Tyckte det lät så dyrt med 370:- men de kanske e det dom kostar nu för tiden...Va ganska många år sen ja köpte mina andra =)

Fast det är en sak som jag som betalande mamma lärt mej. :idea:
Köp de som är lite dyrare så slipper jag springa och leta efter dem i terrängen. :D

Vi hittade betydligt billigare i Holland men det är klart, resan är lite dyr. ;)

De som syr upp jockeydressar syr även upp bara hjälmöverdragen och då kan man få det precis som man vill både med färger och mönster.

Kolla att de passar din hjälm bara. Just dessa med tofs vet jag att vi provat och de var för små till tjejernas hjälmar. :)

Täby galopp är oxå ett sådant ställe som de syr upp efter önskemål...
Där köpte jag mitt (med tofs), som sitter jätte bra! :love:

Liknande trådar

Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Pegasus63
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 204
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid...
2
Svar
23
· Visningar
433
Senast: Fetaost
·
Fritid Behöver köpa mig en vettig jacka för nästa års vandringar. Känns så himla onödigt att packa ner både skal och regnjacka, så vill banta...
2
Svar
35
· Visningar
1 468
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar