Chriistiina
Trådstartare
Hade tänk köpa mig en hjälm, är så trött på att låna av ridskolan och sen inte veta vad den vatt med om tidigare.
Men jag tycker det känns som det finns hur många som hälst och för olika användnings område...
Ska ha min hjälm en gång i veckan + några helger då och då när jag är hoss en kompis och rider.
Kraven är:
Ska kosta max 1000kr
Ska vara svart ^_^
Bra ventilation
Inte se ut som en svamp när den sitter på huvudet
Ja, det är vad jag kommer på nu. Kan ni tipsa mig om ngn hjäm tro?
Ni får gärna skriva var man kan hitta den. Ska till falsterbo i sommar så kommer det finnas någon försäljare av den där tro så skriv det. Annars gärna någon affäre i Malmö/Lund området, vill inte beställa över internet. Vet ni någon bra hjälm men ingen affär här. Så klistra gärna in en bild och skriv namn så kan jag söka upp den själv
// Christina
Men jag tycker det känns som det finns hur många som hälst och för olika användnings område...
Ska ha min hjälm en gång i veckan + några helger då och då när jag är hoss en kompis och rider.
Kraven är:
Ska kosta max 1000kr
Ska vara svart ^_^
Bra ventilation
Inte se ut som en svamp när den sitter på huvudet
Ja, det är vad jag kommer på nu. Kan ni tipsa mig om ngn hjäm tro?
Ni får gärna skriva var man kan hitta den. Ska till falsterbo i sommar så kommer det finnas någon försäljare av den där tro så skriv det. Annars gärna någon affäre i Malmö/Lund området, vill inte beställa över internet. Vet ni någon bra hjälm men ingen affär här. Så klistra gärna in en bild och skriv namn så kan jag söka upp den själv
// Christina
Senast ändrad: