Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var 2 månaders leveranstid på min hjälm fick jag veta idag visserligen från 22/4 men ändå. Så nu funderar jag på att beställa från England iaf, jag ska ha strl 57 och en J3:a. Kollade bara snabbt på länken till Treehouse, när det står inkl VAT är det inkl tull o skit då eller? Så det enda som tillkommer är frakten (här 20 pund)? Om man kollar deras pris så blir den bara 150 kr billigare än hemma i butik, jag vill främst åt en snabbare leveranstid. Hur lång tid brukar det ta att beställa från England?
Det var 2 månaders leveranstid på min hjälm fick jag veta idag visserligen från 22/4 men ändå. Så nu funderar jag på att beställa från England iaf, jag ska ha strl 57 och en J3:a. Kollade bara snabbt på länken till Treehouse, när det står inkl VAT är det inkl tull o skit då eller? Så det enda som tillkommer är frakten (här 20 pund)? Om man kollar deras pris så blir den bara 150 kr billigare än hemma i butik, jag vill främst åt en snabbare leveranstid. Hur lång tid brukar det ta att beställa från England?
Typ transformer? Har de fast skärm?
Fast där kan jag inte hålla med! Jag skulle aldrig ge mig ut i terrängen med en ÖB hjälm för 300 kr... Därmed inte sagt att de billigar hjälmarna måste vara sämre, men jag är nojig och rädd om mitt huvud!
Och då är jag tillbaka där jag varit så många gånger förut när jag tänker på hjälmar! Det finns massvis av godkända hjälmar, men inom ramen godkänd måste det ju också finnas dem som precis klarade testerna och de som var riktigt bra. Varför, varför, varför finns det ingen statistik över HUR säkra hjälmarna är? Typ som Euro Ncap(?) för bilar? För mig är det en självklarhet, precis som när man köper bil att man vill veta HUR säker bilen/hjälmen är, vanliga fel, hur den testats osv.
Det kanske bara är jag men jag har lite smått ångest när jag ska köpa hjälm
Haha! Där kom du och förstörde mitt försöka att undvika och säga märket Jag som beskrev så bra