hjälp!!!!

B

black_famous

nu är det ett dygn sedan jag såg slemproppen på min katt, som ska ha ungar. vad jag hört ska ungarna komma inom ett dygn efter att slemproppen kommit, vad ska jag göra det kommer ju inga ungar=(
kan det vara något fel på henne???

tacksam för alla svar...

Sv: hjälp!!!!

Det kan ta flera dagar vad jag har förstått. Missade själv slemproppen på min, så jag är inte 100% säker dock. Sålänge hon inte har värkar utan att nått händer så är dte nog lugnt. Vilken dag är hon på?

Sv: hjälp!!!!

okej... jag vet inte vilken dag, hon har gått på p-piller och blivit med ungar ändå, så det var inte långe sedan jag förstod att hon va med ungar!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
563
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
645
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 885
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras